Regulamin sklepu internetowego billycune.pl

  1. Postanowienia ogólne:

1.1. Sklep internetowy billycune.pl prowadzony jest przez Billy Cune Art Ewelina Szyszka, z siedzibą w Przywidzu ul. Szkolna 7, wpisaną do CEIDG pod numerem NIP 604-015-43-10, REGON 221683321.

1.2. Kontakt z obsługą klienta: billycuneart@gmail.com, billycune@gmail.com

  1. Definicje:

2.1. Konsument – osoba fizyczna, która dokonuje czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

2.2. Użytkownik – każda osoba, która przegląda stronę internetową sklepu.

  1. Oferta sklepu:

3.1. Sklep oferuje produkty dostępne na stronie internetowej.

3.2. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich (PLN), nie zawierają podatku VAT – zwolnione podmiotowe z podatku VAT.

  1. Zawieranie umowy:

4.1. Umowa sprzedaży w sklepie internetowym zawierana jest z chwilą złożenia zamówienia przez Użytkownika i zaakceptowania regulaminu.

4.2. Użytkownik otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia drogą elektroniczną na wskazany w zamówieniu adres e-mail.

4.3 Zamówione towary wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych. W przypadku braku możliwości wysłania towaru w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia, skontaktujemy się poprzez adres e-mail podany w zamówieniu z informacją o przyczynie braku możliwości wysyłki towaru oraz przewidywanym czasie dostawy. Czas dostawy zależny jest od wybranego przewoźnika. Przesyłki Paczkomaty InPost dostarczane są zazwyczaj w ciągu 2 dni roboczych od daty nadania. Przesyłki kurierskie są zazwyczaj dostarczane w ciągu 2-3 dni roboczych od daty nadania.

  1. Prawo odstąpienia od umowy:

5.1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podawania przyczyny, składając oświadczenie poprzez e-mail na adres billycuneart@gmail.com.

5.2. Termin do odstąpienia od umowy zaczyna biec od dnia, w którym Konsument lub osoba trzecia, wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie towaru.

5.3. Konsument w całości pokrywa koszty przesyłki zwrotnej.

  1. Reklamacje:

6.1. Reklamacje dotyczące wad towarów można składać w ciągu 2 lat od daty zakupu.

6.2. Reklamacje należy składać na adres e-mail: billycuneart@gmail.com lub pisemnie na adres siedziby firmy.

6.3. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 7 dni od daty odebrania zgłoszenia. O wyniku reklamacji powiadamiamy poprzez wiadomość e-mail na adres podany w zamówieniu.

  1. Ochrona danych osobowych:

7.1. Administratorem danych osobowych jest Billy Cune Art Ewelina Szyszka. Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz RODO.

7.2. Użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania.

  1. Postanowienia końcowe oraz informacje dodatkowe:

8.1. Aktualny regulamin obowiązuje od dnia 11/04/2025 roku.


Informacje dodatkowe:

  1. Nasz sklep jest hostowany na platformie WordPress – WooCommerce. Zapewniają nam internetową platformę e-commerce, która pozwala nam sprzedawać Ci nasze produkty. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy świadczenia usług komukolwiek z dowolnego powodu w dowolnym momencie.
  2. Rozumiesz, że Twoje treści (bez informacji o karcie kredytowej) mogą być przesyłane w postaci niezaszyfrowanej i mogą obejmować (a) transmisję w różnych sieciach; oraz b) zmiany w celu dostosowania i dostosowania do wymagań technicznych sieci lub urządzeń łączących. Informacje o karcie kredytowej są zawsze szyfrowane podczas przesyłania przez sieci.
  3. Zgadzasz się nie reprodukować, powielać, kopiować, sprzedawać nielegalnych kopii zakupionych towarów.
  4. Ceny naszych produktów mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
  5. Zastrzegamy sobie prawo do modyfikacji lub zaprzestania sprzedaży produktów w dowolnym momencie bez uprzedzenia. Nie ponosimy odpowiedzialności wobec Ciebie ani osób trzecich za jakiekolwiek modyfikacje, zmiany cen, zawieszenie lub zaprzestanie sprzedaży produktów.
  6. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby jak najdokładniej wyświetlać kolory i zdjęcia naszych produktów, które pojawiają się w sklepie. Nie możemy zagwarantować, że wyświetlanie dowolnego koloru monitora komputera będzie dokładne.
  7. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia każdego złożonego u nas zamówienia. Możemy, według własnego uznania, ograniczyć lub anulować zakupione ilości produktów na osobę, gospodarstwo domowe lub zamówienie. Ograniczenia te mogą obejmować zamówienia złożone przez lub pod tym samym kontem klienta, tą samą kartą kredytową i/lub zamówienia korzystające z tego samego adresu rozliczeniowego i/lub wysyłkowego. W przypadku, gdy dokonamy zmiany lub anulujemy zamówienie, możemy spróbować powiadomić Cię, kontaktując się z adresem e-mail i/lub adresem rozliczeniowym/numerem telefonu podanym w momencie składania zamówienia. Zastrzegamy sobie prawo do ograniczenia lub zakazania zamówień, które naszym zdaniem wydają się być składane przez dealerów, odsprzedawców lub dystrybutorów.
  8. Aby uzyskać więcej informacji na temat zwrotów, zapoznaj się z naszą Polityką Zwrotów.
  9. Podanie przez Ciebie danych osobowych za pośrednictwem sklepu podlega naszej Polityce Prywatności.
  10. Z najnowszą wersją regulaminu możesz zapoznać się w dowolnym momencie na tej stronie.
  11. Zastrzegamy sobie prawo, według naszego wyłącznego uznania, do aktualizacji lub zmiany regulaminu poprzez publikowanie aktualizacji i zmian na naszej stronie internetowej. Twoim obowiązkiem jest sprawdzanie naszej witryny pod kątem zmian w regulaminie przed zakupem.
  12. Pytania dotyczące Regulaminu należy kierować do nas na adres billycuneart@gmail.com.