Czas na zwrot bez podania przyczyny trwa 30 dni. Jeśli od zakupu minęło 30 dni, niestety nie możemy zaoferować zwrotu ani wymiany.

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.

Kilka rodzajów towarów jest zwolnionych ze zwrotu. Towary realizowane na zamówienie indywidualne nie podlegają zwrotowi. Są to m.in. grafiki wielkoformatowe (od rozmiaru A2 włącznie w zwyż).

Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy dowodu zakupu, tj. faktury wystawionej do każdego zamówienia.

Istnieją pewne sytuacje, w których przyznawane są tylko częściowe zwroty: (jeśli dotyczy)

Towary z oczywistymi śladami użytkowania, uszkodzenia.

Towary fabrycznie zapakowane, które wracają do nas z uszkodzonym opakowaniem.

Każdy przedmiot, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje części z przyczyn nie związanych z naszym błędem.

Każdy przedmiot, który zostanie zwrócony po upływie 30 dni od dostawy.

Zwroty (jeśli dotyczy)

Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.

Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, Twój zwrot zostanie przetworzony, a pieniądze zostaną zwrócone w sposób zależny od wybranej metody płatności w ciągu 14 dni.

Spóźnione lub brakujące zwroty (jeśli dotyczy)

Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może trochę potrwać.

Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Często przed zaksięgowaniem zwrotu pieniędzy mija trochę czasu.

Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem billycuneart@gmail.com.

Przedmioty sprzedaży (jeśli dotyczy)

Tylko produkty w standardowej cenie mogą zostać zwrócone, niestety przedmioty oferowane na wyprzedaży nie podlegają zwrotowi.

Wymiany (jeśli dotyczy)

Wymieniamy tylko przedmioty, które są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres billycuneart@gmail.com i wyślij swój przedmiot na adres: Szkolna 7, Przywidz, 83-047, Polska.

Prezenty

Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent przy zakupie i wysłaniu bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt podarunkowy o wartości zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu zostanie wysłany do Ciebie bon podarunkowy.

Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub dawca prezentu wysłał zamówienie do siebie, aby przekazać go później, wyślemy zwrot pieniędzy do dawcy prezentu, a on dowie się o Twoim zwrocie.

Wysyłka

Aby zwrócić produkt, należy wysłać go na adres: Szkolna 7, Przywidz, 83-047, Polska.

Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki zwrotu przedmiotu. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odjęty od Twojego zwrotu.

W zależności od tego, gdzie mieszkasz, czas, jaki może upłynąć, zanim wymieniony produkt do Ciebie dotrze, może się różnić.

Jeśli dokonujesz zwrotu powinieneś rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia wysyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot w przypadku przesyłki nierejestrowanej.